maandag 4 oktober 2010

Ding 18: Facebook

Ik had al een oude niet erg veel gebruikte facebook account. Een paar vrienden erop, die blijkbaar wel actief bezig zijn en wel leuke berichten en links plaatsen. Soms zijn er berichten die duidelijk een meer privé karakter verdienen. Oppassen ermee, er lezen meerdere mensen mee.
Raar was wel wet er gebeurde met een aantal links die ik toevoegde. Deze bleken later nog te bestaan, maar nu zijn ze verdwenen. Misschien mijn fout, maar toch vreemd.
Ik heb ook een Radoveden pagina op Facebook aangemaakt, maar weet niet direct wat ik daar moet meedoen: http://www.facebook.com/pages/Radoveden/157933494224366
Wat met toepassingen zitten knoeien. Maar ook deze... zijn verdwenen ????
Ook een poging om mooie link van deze blog naar mijn facebook pagina te leggen, heb ik opgegeven... Later zal ik dit alles misschien wat meer stapsgewijze proberen. Maar nu vind ik dit alles, in tegenstelling tot andere web20 toepassingen, maar weinig intuïtief naar mijn smaak.

Geheel terzijde: er blijkt een nogal controversiële - niet geheel waarheidsgetrouwe -film over het ontstaan van facebook te zijn uitgekomen. Zie hiervoor http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=SJ3086GS

Geen opmerkingen:

Een reactie posten